Interesse in een vergelijkbare website voor uw eigen verhuurobject? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina. Kijk hieronder ook eens naar alle opties en veelgestelde vragen.
–Normaal staan hier uw contactgegevens en een contactformulier. Wellicht nog een persoonlijke boodschap en een foto van uzelf.–
–Dit blok komt niet op uw eigen website, maar is een overzicht van de prijzen van alle opties die wij aanbieden. Alle prijzen zijn inclusief btw. Alle opties zijn ook altijd nog later af te nemen!–
Een extra verhuurbaar object, inclusief boekingsmodule zoals de standaard 'verhuurobject 1' pagina. Meerprijs geldt voor ieder extra verhuurobject.
Een extra pagina met inhoud als de inbegrepen extra pagina niet voldoet. Kan divers zijn met bijvoorbeeld extra diensten die u aanbiedt, tips uit de omgeving, etc.
Uiteraard kan het zijn dat u aanvullende wensen hebt die niet binnen onze aanbiedingen vallen. Of u wilt wijzigingen uitvoeren die u zelf niet kunt. Dit kunnen wij uiteraard voor u verzorgen.
Wilt u het maximale halen uit uw verhuur? Tariefbeheer om de beste omzet te halen is over te laten aan MetJeltsje.nl. Informeer naar de mogelijkheden.
–Dit blok komt niet op uw eigen website, maar dient voor u om vragen te beantwoorden die u wellicht heeft. Staat uw vraag er niet tussen, stel hem dan gerust via het contactformulier!–
Heel simpel! U betaalt behoorlijk commissie aan het boekingsplatform, en vaak de gasten ook. Haalt u het platform er tussenuit, dan houdt u dus veel meer omzet over! Dit kan aardig oplopen. Als u dit combineert met bijvoorbeeld een flyer die gasten erop wijst dat ze voortaan rechtstreeks bij u kunnen reserveren, dan zal u merken dat uw omzet flink toe zal nemen! U zou zelfs de tarieven rechtstreeks bij u iets kunnen verlagen, en nog steeds meer omzet behalen. Meer weten? Lees ons artikel hier.
Omdat wij deze website van de grond af aan helemaal hebben opgebouwd en deze als ‘template’ aanbieden kunnen wij hem voordelig prijzen. Uw website krijgt een eigen karakter door uw logo, foto’s en teksten en aanvullende inhoud.
Als u met ons in zee gaat ontvangt u van ons handleidingen per PDF die alles stap voor stap doornemen. Bijvoorbeeld met wat u zelf moet aanleveren, en wat handige tips. Kort gezegd levert u alle teksten, informatie over voorzieningen en services e.d., foto’s en logo aan. Nadat de website gemaakt is zullen we het boekingsproces finetunen zodat de eerste opstart goed is en u daarna zelf aan de slag kunt met bijvoorbeeld variabele tarieven etc. aan de hand van de door ons aangeleverde handleiding.
U heeft verschillende mogelijkheden: De registratie en de webhosting is inbegrepen in het abonnement. De domeinnaam zal uiteraard uw eigendom zijn. Maar het kan ook dat u de domeinnaam reeds heeft. Deze zullen we dan verhuizen naar onze webhosting. Dat verhuizen kost niks.
Nadat uw site gebouwd is krijgt u een rol toebedeeld, waarmee u kunt inloggen ‘achter de schermen’. Op die manier kunt u uw boekingen beheren, data beheren, tarieven aanpassen, en nog meer wijzigingen doorvoeren die van belang zijn voor goed functioneren van uw verhuur. U kunt géén wijzigingen aanbrengen in de inhoud van de website, zoals foto’s vervangen of pagina’s toevoegen. Uiteraard kunnen wij dit op verzoek voor u uitvoeren.
Na de minimale looptijd van 1 jaar kunt u uw abonnement maandelijks stopzetten. Het teveel betaalde abonnementsgeld wordt verrekend. LET OP: hiermee vervallen veel functies. Uw website en boekingsmodule zullen blijven functioneren, maar de overige opties komen te vervallen. Ook dient u zelf nieuwe webhosting te zoeken. U ontvangt dan een verhuistoken van ons waarmee u de website op uw eigen webhosting verder kunt laten bestaan, zónder alle extra’s.
Ja. De website ziet er mooi uit op alle apparaten als laptops, tablets en mobiele telefoons. Ook het boeken werkt op alle apparaten overzichtelijk en goed.
Als u ons abonnement heeft wordt de website gekoppeld middels de iCal-standaard. Hiermee communiceren de sites met elkaar zodat boekingen van de ene site de data blokkeren op de andere en andersom. Ter info: iCal heeft niks met Apple te maken, dus werkt op alle systemen.
Dat kan zeker! Hiervoor hebben we een betaalmodule. Als u die afneemt kunt u betalingen accepteren via verschillende opties zoals bijvoorbeeld credit card, iDeal of Apple Pay. Let op: u dient hiervoor wel een account bij betaalplatform af te nemen. Wij zorgen voor het implementeren van de dienst zodat dit werkt. Deze dienst vraagt vaak een klein percentage per betaling. Wij raden Mollie aan, aangezien dit een Nederlandse partij is en wereldwijde betaalmogelijkheden ondersteunt. Meer informatie via deze link. Of stuur ons een mailtje.
Zeker, de boekingsmodule beschikt over de mogelijkheid eindeloos te variëren met bijvoorbeeld seizoenen, feestdagen, last-minutes, wat u wilt. Daarnaast kunnen per ‘seizoen’ ook nog verschillende tarieven gehanteerd worden zoals bijvoorbeeld non-refundable.
Nee, onze boekingsmodule is (nog) geen channel manager die op 1 centrale plek de tarieven communiceert naar externe boekingsplatforms. Wij bieden wél de synchronisatie, dus de agenda is overal hetzelfde en voorkomt dubbele boekingen. Bovendien is een channel manager vooral handig voor (grotere) hotels, en niet essentieel voor losse verhuurobjecten.
Met de app uit de Apple App Store of de Google Play Store kunt u uw boekingen inzien en beheren. Zo kunt u gegevens aanpassen, een boeking bijvoorbeeld wijzigen, accepteren of verwijderen. De app is nog in ontwikkeling en op dit moment nog uitsluitend Engelstalig. Updates volgen.
Met de MailChimp integratie in ons abonnement kunt u gasten zich laten inschrijven op uw nieuwsbrief. MailChimp is een handig programma om nieuwsbrieven naar uw gastenbestand te sturen. Tot 500 inschrijvingen is dit gratis. Daarboven hebben ze abonnementen. Meer informatie op de website van MailChimp, www.mailchimp.com